Seiten

Freitag, 1. November 2013

Mini haul: Essie - Wicked oraz Rogue by Rihanna

Na początku chce "ogłosić" ze na tym blogu znów będą się pojawiać posty, tyle ze odbiegnę trochę od tematu sztucznych paznokci jako ze już ich nie robię.

Dzisiaj chciałam wam pokazać mini haul z wczorajszych zakupów.

Weszłam do dm żeby kupić żel pod prysznic a wyszłam z lakierem i nowymi perfumami :)




Ostatnio na YouTubie dożo dziewczyn pokazywało lakier Wicked firmy Essie. Jako ze uwielbiam jesienne kolory chciałam obejrzeć go na żywo. Stojąc w DMie bardzo mi się spodobał i powędrował do koszyka.




Jest to kolor bardzo ciemnego wina wchodzącego w czerń. 


Skusiłam się tez na nowe Perfumy Rogue by Rihanna.



Kiedyś byłam wielka fanka Rihanny i nadal mam do niej sentyment.

Jej perfumy są zazwyczaj bardzo ciężkie i słodkie. Ten trochę się różni. Ma w sobie również słodka wanilie ale wyczuwam tez nutę cytrusowa oraz kwiatowa.



Nie jest to jednak lekki zapach na co dzień dlatego 30 ml wystarcza mi na ewentualne wieczorne wyjścia.

Zapaszek powędrował do mojej mini kolekcji... :)


1 Kommentar: