Seiten

Donnerstag, 4. August 2011

nowinki, nowosci...

Dawno mnie tu nie bylo :( A to dlatego ze stopniowo robie coraz to mniej pazurkow. A jak juz robie to jakies wzmocnienia plytki albo frencze ...Robienie pazurkow pozera mi mnostwo czasu a nic na tym nie zarabiam wiec chce to ograniczyc...ale nie przestane calkiem :) Poniekad to przeciez moje hobby :)

Dzis albo jutro wstawie fotki kilku prac ktore wykonalam w ostatnich mieisacach. Bardzo lubie tez zbierac lakiery do paznokci wiec bedzie tez kilka NOTD (nails of the day) ktore ostatnio nosilam. Chcialabym rowniez pokazac co sobie ostatnio kupilam bedac w polsce. Bylam w moim ulubionym sklepiku z gadzetami to paznokci i znalazlam nowe perelki do mojej kolekcji :)

Takze zapraszam do mnie w kolejnych dniach.

xoxo

Edyta

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen